ljeskanje

četvrtak, 15.09.2005.

stapanje

Sa svečanom pažnjom otvaram tek kupljenu knjigu mog omiljenog pisca. Već me prve njegove rečenice uvode u taj poznati osjećaj: istodobna bliskost i uzbuđenje. Nakon pet stranica sretan sam kao malo dijete, i najradije bih izljubio sve svoje ukućane.

Kad se stopiš s radošću pjesme ili nečeg drugog, tada proširi svoj duh i postigni jedinstvo s tom radošću.*

U gradskoj gužvi među mnogim indiferentnim licima odjednom ugledam poznato lice prijatelja. Osmjeh mi se sam od sebe širi licem a u mislima se već rađa neka šala.

U času velike radosti izazvane susretom s prijateljem poslije dugo vremena, usredotoči se na to blaženstvo i stopi se s njim.*

Stari se ljuti na mene: prepirali smo se oko neke svakodnevne sitnice. Ali zaboravio se, pa me nešto priupitao. Ja se nasmijem, i on se tad sjeti da je ''ljut''. Pošalje me k vragu, neuspješno se pokušavajući ne nasmijati.

U zoru se vraćam s noćne smjene. Mada je ljeto, jučerašnja je iznenadna bura pročistila zrak. Putem do kuće prolazim pored stabla višnje. Uberem plod, na njemu kap rose.

Ljubav namiguje odsvuda.
Ali ponajviše u samoj ljubavi.

U času sjedinjenja sa ženom stapanje s njom izazvano je uzbuđenjem, a ushićenje je poput blaženstva brahmana: to ushićenje je ono najvlastitije.*


*Vasugupta je kašmirski tantrik (ili, po Platonovoj riječi, erotički filozof) iz 9. stoljeća

d.

- 12:26 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Travanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (1)
Studeni 2006 (1)
Svibanj 2006 (1)
Travanj 2006 (1)
Ožujak 2006 (1)
Veljača 2006 (5)
Siječanj 2006 (6)
Studeni 2005 (1)
Listopad 2005 (6)
Rujan 2005 (7)
Kolovoz 2005 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Blog u dvoje, viviana i davor. Dvije duše u virtualnom prostoru traže svoje mjesto, zasnivaju svoju malu virtualnu kuću. Goste rado primamo, navratite! Ona je srdačna spisateljica, on je preozbiljni filozof...pa dobro, pričat ćete s njom. :)

    ljeskanje@yahoo.co.uk

vivianine priče

davorov uvod

naše preporuke

  • - prevrtanja dolores haze
    - bosim nogama po zrnima divlje riže plejadablue
    - Blueville
    - Staklena pepeljara puna ugašenih dimovitih psihofarmaka armin
    - ..:: ZaRaTuSTRa ::..
    - sanjarenje francesca johnson
    - vivias
    - sanjati otvorenih očiju ;-) mistika
    - Oshun u čarobnom vrtu
    - greenblossom
    - Naše priče Eduard Pranger
    - Tivki pesni od vozdishki ilijana
    - creativa
    - revelation
    - cyb3r_soap studena°°
    - paučina mojih misli
    - balkanska krcma krcmarica
    - beyond postmodernism kierkegaard
    - georg
    - celeste
    - jesam Ida
    - mare ibrium Moon i Dust
    ...
    (...popis je tek u izradi...ne brinite, i vas ćemo staviti :) )


    Blog.hr
    Forum.hr
    Free Web Counter
    Free Web Counter

    započeli smo brojati 16. rujna od broja 222 :)